• Wereldwijd meer dan 1 miljoen braces verkocht
  • Gratis verzending
  • Wij accepteren creditcard & iDEAL

Group Image

Ruilen en retourneren

U heeft het recht om uw bestelling binnen 14 dagen te retourneren aan ons. Het product moet dan in originele staat en in de originele verpakking aan ons teruggestuurd worden.

Wanneer u uw bestelling ontvangt, controleert u dan direct of het product juist is en bewaar de pakbon die bij de zending hoort. Mocht er bij het bestellen of verzenden van de artikelen iets mis zijn gegaan en u wilt het product retourneren, neem dan contact op met onze Klantenservice om een retourautorisatienummer (RS nummer) aan te vragen. Neemt u dan binnen vijf werkdagen nadat u uw bestelling heeft ontvangen contact met ons op, want na deze periode accepteren wij geen aansprakelijkheid voor verzendfouten.

Wij maken u erop attent dat u te allen tijde zelf verantwoordelijk bent voor het retourneren. Alleen als de fout bij Össur ligt (orderverwerkingsfouten), regelen wij het retourneren van het betreffende artikel. Dit geldt niet voor garantieclaims.

Een retourzending kan alleen worden verwerkt als u hiervoor een RS# nummer heeft aangevraagd bij onze Klantenservice. Het RS# nummer moet op de buitenkant van de verpakking worden vermeld en een kopie van de originele factuur of pakbon moet worden meegestuurd. Wij kunnen het retourproces niet garanderen wanneer er geen RS# nummer en/of kopie van de factuur of pakbon bijgesloten is.

Nadat de retourzending bij ons geïnspecteerd is kunt u binnen enkele dagen een creditnota verwachten. Nieuwe en ongebruikte producten dienen teruggestuurd te worden in de originele verpakking. Als u niet zeker bent of wij het product kunnen crediteren, neemt u dan contact op met onze Klantenservice. Ook voor vragen wat betreft garantie, producten of andere zaken staan onze collega’s van de Klantenservice u graag te woord.

Össur Europe BV
De Schakel 70
5651 GH Eindhoven